E timpul să-ţi alegi un contabil PROFESIONIST. care să te ajute să câștigi bani, să nu pierzi timp inutil și cu care să lucrezi ușor.
T (0268) 311 356 , 0740 202 641
Email: office@hce.ro
HELP CONT EXPERT SRL
Bujorului, nr. 3, Braşov, RO
Procesul de preluare a unei firme este proces anevoios si de durata care presupune inventarierea tuturor conturilor de activ si de pasiv pentru a pune de accord soldurile scriptice cu cele reale. In cazul unor diferente intre soldurile din balanta si soldurile analitice ale partenerilor si/sau stocurilor, este obligatorie efectuarea unui inventar, la data preluarii.
unaţi la 0268-311 356 sau 0740-202 641 pentru a un prim contact cu Managerul de Vânzări sau trimiteţi un cerere de ofertă la office@hce.ro. Puteţi folosi şi formularul nostru de ofertare pe care vă rugăm să îl completaţi cât mai detailiat.
Programaţi o întâlnire cu managerii Help Cont Expert pentru o primă discuţie legată de asteptările şi nevoile tale. Ar fi bine să iei cu tine o balanţă de verificare cât mai recentă, pentru a putea discuta despre activitatea firmei tale.
Ne întâlnim: Pentru a ne cunoaşte viziunea şi pentru a-ţi afla aşteptările. Vom afla nemulţumirile tale faţă de vechiul contabil şi vei afla cum suntem organizaţi şi ce înseamnă fiecare tip de contract, pentru a putea alege în cunoştiiţă de cauză.
De comun accord, se va stabili tipul contractului agreat de părti. Vom stabili strategia şi condiţiile colaborării precum şi serviciile pe care ţi le vom pune la dispozitie, preţul şi serviciile incluse în pachet. HCE va întocmi un draft de contract care va fi pus la dispoziţia ta pentru a fi studiat.
Se semnează contractul, după care îţi vom pune la dispoziţie o listă cu datele financiare de care avem nevoie pentru preluarea contabilităţii. Posibil să te rugăm sa decizi efectuarea unui inventar, pentru a pune de accord situaţia reală cu cea scriptică, pentru a putea porni cu soldurile corecte.
Ambele părţi vom desemna persoanele care vor participa la acest proiect. Introducerea soldurilor şi stocurilor iniţiale. Setarea accesului şi Primirea parolelor.Ne împuterniceşti la notar pentru a putea depune declaraţiile lunare şi trimestriale la ANAF, în numele tău.
Se inserează în WinMentor, datele pentru prima lună din contract. Operaţiunile se fac sub stricta îndrumare experţilor HCE. Se creează rapoartele personalizate. Realizarea închideri lunare. Trimitere către client a situaţiei sale financiare. Implementarea tuturor procedurilor de lucru.
Managerul de proiect supervizează implementarea de către HCE a politicilor şi procedurilor contabile specifice activităţii tale, sistemul informaţional pentru accelerarea fluxului de informaţii de la şi către departamentul de contabilitate şi răspunde de întocmirea rapoartelor financiare lunare, trimestriale, semestriale şi anuale.
Consultantul fiscal te ţine la curent cu modificările legislative aplicabile domeniului tău de activitate şi propune soluţii pentru problemele fiscale ridicate de Clienţi.
Este în contact permanent prin instant messenger, email, telefon cu personalul clientului.